vineri, 17 februarie 2012

Fasole frecata cu carnaciori si costita


Ingrediente:

- 500 gr fasole boabe
- 2 cepe rosii
- sare
- piper
- boia
- costita de porc
- carnaciori de casa



Fierbem fasolea bine si o dam prin blender, completand cu apa in care a fiert, pana obtinem o pasta mai legata.
Intr-o tigaie calim ceapa. Cand incepe sa se rumeneasca punem boiaua, mai lasam pe foc cateva minute si apoi punem fasolea frecata. 
Mai lasam fasolea pe foc cateva minute, cat sa se incalzeasca, in acest timp amestecand usor.
Separat prajim carnaciorii si costita taiata felii.

Pofta buna!



4 comentarii:

  1. Arata delicios,eu schimb apa de pe fasole de 3 ori si pun si putin usturoi cind o prajesc.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :).
    Cand fac ciorba schimb si eu apa la fasole. Intradevar, la mama acasa se facea fasolea frecata cu usturoi, dar eu am preluat multe retete din zona sotului, Medias, si acolo nu pun usturoi. Tot de acolo am invatat sa fac si sosul ingrosat cu faina la tocane.

    RăspundețiȘtergere
  3. fuarte buna io la fel o fac credeam ca ie altfel diferita de ce o fac io si sa stiti cu usturoi iasa mai buna si mai ales. Acum sint borcane de fasole gata fierte duar o pui sa fiarba un pic si gata in 15 mi ie gata ceti ia mai mult timp ie cirnatul si cuasta sa fie afumata iasa mai buna pofta buna

    RăspundețiȘtergere
  4. fuarte buna io la fel o fac credeam ca ie altfel diferita de ce o fac io si sa stiti cu usturoi iasa mai buna si mai ales. Acum sint borcane de fasole gata fierte duar o pui sa fiarba un pic si gata in 15 mi ie gata ceti ia mai mult timp ie cirnatul si cuasta sa fie afumata iasa mai buna pofta buna

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...