marți, 27 martie 2012

Dovlecei umpluti


Azi am pregatit pentru mica mea mofturoasa o mancarica gustoasa si sanatoasa: 
dovlecei umpluti cu iaurt. 

Ingrediente: 

- piept de curcan
- 1 dovlecel
- 1 cartof
- 1 morcov
- unt
- sare


Curatam toate ingredientele si le punem la fiert sau in steamer.
 Pieptul de curcan l-am pus in steamer pentru 80 minute. Dupa ce au trecut 50 minute am adaugat cartoful si morcovul. Dovlecelul l-am taiat pe jumatate, in lung, si l-am lasat la aburi numai pentru 10 minute (daca il fierbem nu il lasam mai mult de 4-5 minute); nu trebuie sa se fiarba tare pentru ca se va mai coace si la cuptor.


Dupa ce s-au patruns bine pisam cartoful si morcovul, taiem carnea marunt si pregatim un pireu pe care il amestecam cu unt si sare.
Dovlecelul il scobim la mijloc, iar miezul scos il amestecam cu pireul.
Umplem jumatatile de dovlecel cu amestecul de legume si carne, 
le asezam pe o tava unsa cu putin unt si turnam pe langa ele apa (atat cat sa nu atinga umplutura).
 Dam tava la cuptor, la foc potrivit, pana scade apa. 




Dupa ce scoatem dovlecelul din cuptor radem putin cascaval peste 
si il servim cald, cu iaurt sau smantana.

Pofta buna !



4 comentarii:

  1. Frumoasa prezentarea cu desenul de fundal, mai ales ca arata si foarte bine. Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
  2. Preferatii meiiiiiiiiiiiiiiii..super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. farfuria e ajutorul meu cand ii dau de mancare fetitei mele. ne "jucam" cu Tom si Jerry si mai luam o bucatica de mancare ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...